Una nova edició de la Marató de Contes

Les tres cooperatives d’ensenyament de la ciutat (Escola Crespinell, Escola el Cim i Escola Tecnos), i Contes per a créixer, juntament amb Vet aquí que, tenim el goig de convidar-vos a la Marató de contes que tindrà lloc el proper diumenge, dia 6 de novembre, al Museu tèxtil (carrer de Salmerón, 25) entre dos quarts d’onze i dos quarts de dues.

L’objectiu d’aquesta marató és el de passar una bona estona en família tot col•laborant en el projecte del Centre Kurmi de la ciutat d’El Alto (Bolívia), a qui lliurarem íntegrament la recaptació que aconseguim. Per aquest motiu, els infants tenen l’entrada gratuïta i el preu de l’entrada dels adults és de 4 €.
També hi haurà diversos tallers a l’espai exterior del museu.

L’horari és flexible: podeu venir i marxar a l’hora que vulgueu. Només caldrà que, per entrar o sortir de la sala, espereu que acabi el conte.

Desitgem de tot cor que aquesta proposta sigui ben rebuda i que la vostra participació sigui un exemple dels valors que les nostres escoles intenten transmetre.

Adjuntem un enllaç a un vídeo que han preparat a Bolívia per explicar el projecte amb el qual col•laborem: