MONTSERRAT ROIG.

Projecte compartit d'atenció a la diversitat

Montserrat Roig

IES Montserrat Roig

Quan els nostres alumnes finalitzen l’etapa de primària, les activitats compartides amb l’escola Lanaspa s’acaben.

Per poder donar una continuïtat coherent amb el nostre ideari pedagògic ens calia assegurar la continuïtat escolar a l’etapa de secundària.

Per això, teníem, des de l’any 2002, un “projecte compartit d’atenció a la diversitat amb l’Institut d’Educació Secundària Montserrat Roig”.

Es va començar utilitzant l’aula de tecnologia i els serveis comuns un dia a la setmana i un alumne de secundària de la nostra escola compartia l’àrea d’experimental i social amb els alumnes de primer d’ESO.

Aquest curs 2014-2015, els nostres alumnes de secundària estan en una aula de l’IES Montserrat Roig tots els matins amb la intenció de compartir algunes activitats, quan sigui possible, amb els alumnes de l’IES i utilitzar espais comuns.

També es realitzen activitats per a potenciar les habilitats pre-laborals dels nostres alumnes de Formació Laboral, iniciant un treball per al manteniment del pati de l’IES i tasques de jardineria.