Centres ordinaris.

Projecte de col·laboració

Centres ordinaris

El nostre centre està compromès en fer possible un model escolar inclusiu que faciliti i afavoreixi la participació dels infants i adolescents amb discapacitat intel·lectual en les activitats i experiències que són comunes a tots els alumnes.

D’acord amb aquesta finalitat i en absoluta consonància amb la nostra pràctica educativa hem ampliant la nostra col·laboració a altres centres ordinaris més.

La nostra intenció és doncs continuar millorant la qualitat d’atenció dels alumnes amb discapacitat des d’una perspectiva el màxim d’inclusiva.

Realitzem sessions de formació als professionals dels centres ordinaris per tal que aprofundeixin no només en el tema de la discapacitat sinó també en quines estratègies i suports poden afavorir la participació dels infants i joves a les aules ordinàries.